Aanstaande zaterdag: Vrijwilligersdag!

12 september 2019

Zaterdag 14 september is de Vrijwilligersdag. We beginnen om 9.00 uur en sluiten naar verwachting om 12.30 uur af met een gezellige lunch!

Er valt veel werk te verzetten. Hieronder een klussenlijst:

Snoeien en snoeiafval verwijderen
Op veel plekken moet er gesnoeid worden. Achter baan 1, 2, 5 en 6 aan de Flierderweg moet veel weg. Achter baan 9 aan de Markeweg ook. Snoeien bij de bankjes bij baan 1 en 2. Diverse paden vrijmaken.

Schilderen
Schilderen van de vensterbanken en het houten schot bij de fietsenstalling (rollers, kwasten en verf zijn aanwezig).

Tafeltennistafel en schotelantenne
Nu we glasvezel hebben in het clubgebouw, kan de schotelantenne weg. Ook de pingpongtafel met sterke personen (m/v) verzetten en op de bestrating bij baan 4 plaatsen.

Meenemen
Werkhandschoenen, snoei- en takkenscharen, boomzagen en eventueel een (keuken)trap. Een kruiwagen en een A-ladder om de hoge takken te kunnen bereiken zijn aanwezig.

Schilderen
Twee schilderklusjes: kozijnen en het houten schot aan de buitenzijde van het trainershok. Verf en kwasten zijn aanwezig.

Aanmelden
Fijn als je George ruim v.t.v. laat weten dat je erbij bent. Je kunt je opgeven per mail: [email protected]

We hopen op een mooie opkomst van mensen met hart voor onze club!

met een hartelijke groet,
Marten Schreuder