Barcommissie

De barcommissie organiseert o.a. de bardienst. Zij begeleiden de leden die voor de eerste keer bardienst draaien. Alle seniorleden draaien twee keer per jaar bardienst met uitzondering van vrijgestelde leden. Een lid van de barcommissie opent de kantine voor jou en geeft (afsluit)uitleg mocht dat voor jou nodig zijn. In het keukentje links naast het sleutelkastje hangt een instructie. Volg deze nauwgezet op en laat de bar en kantine SCHOON en proper achter.

Aan het eind van het jaar ontvangen bardienstplichtigen een uitnodiging om in te schrijven voor bardiensten in het volgend jaar. Via de clubapp en de website van LTC Gorssel bestaat de mogelijkheid om zelf de bardiensten in te plannen. Zorg ervoor dat je de clubapp hebt geinstalleerd en dat je aangemeld bent. Inschrijven doe je via Club -> Diensten. Reserveer 2 diensten en zet die in je agenda. Hier zie je ook je dienstenpunten staan. Voor elke reguliere bardienst krijg je 2 punten. Na het behalen van 4 punten bestaat voor het lopende jaar geen bardienstverplichting meer. Bij onverhoopte verhindering ruil je zelf je dienst met iemand anders. Zoek iemand die op dezelfde dag een reservering heeft staan, dat geeft de meeste kans van slagen. Deze oproep geldt ook als de barcommissie voor jou een dienst heeft ingepland.

Doordat de bar bemand is, kunnen de leden na afloop van het tennissen gezellig iets drinken en/of eten. Het draagt bij aan de gezelligheid en de sfeer binnen de vereniging. Daarnaast is het draaien van een bardienst het goede mogelijkheid om in contact te komen met leden die je (nog) niet kent.

Barcommissieleden:

André Beekman (vz); Jacqueline Eijckenaar; Marcel Borst en Raymond Vredevoort

Heb je vragen of opmerkingen? Stuur dan een mailtje naar [email protected].

De Barcommissie