Sponsoren

Lawn Tennis Club Gorssel is altijd op zoek naar nieuwe sponsors die het verenigingsleven in en rondom Gorssel willen steunen. Ken of ben jij een ondernemer die de lokale tennissport een warm hart toedraagt? Scan jouw netwerk en tip de sponsorcommissie!

Help jij de club aan een nieuwe sponsor?

Sponsors zijn voor LTC Gorssel van onschatbare waarde. Met hun bedrijf maken zij het voor alle dorpsgenoten (jong en oud) mogelijk om te sporten in de buurt. En daar doen we graag iets voor terug. LTC Gorssel heeft ondernemers publiciteit te bieden. Bijvoorbeeld een opvallend bord op het tennispark, een stijlvol doek langs de baan of een advertentie op het tv-scherm. Logo’s van sponsors staan prominent op onze website waar tennissers uit de hele regio regelmatig een kijkje nemen voor informatie over competities en toernooien.

Talloze mogelijkheden

We bieden mogelijkheden voor elk sponsorbudget. Denk aan:

• Bord in het clubhuis of langs de baan
  • Doek langs de baan
  • Toernooisponsoring, bijvoorbeeld voor het Markepaal toernooi
  • Teamsponsoring, bijvoorbeeld voor de jeugd of een competitieteam
  • Prijzensponsoring bij wedstrijden
  • Advertentie op het televisiescherm

Tip de sponsorcommissie

Ken jij een ondernemer die wellicht interesse heeft om onze club te sponsoren? Geef via e-mail een seintje aan de sponsorcommissie: Erik Nieuwenhuis ([email protected]), John Dolman ([email protected]) en Bert Gotink ([email protected]). Ze nemen graag contact op om de mogelijkheden te bespreken. Alvast bedankt!

Jouw netwerk, onze sponsors