Informatieavond Gorsselse Accommodaties

Clubhuis
18-2-2020 20:00 - 18-2-2020 22:00

Uitnodiging informatieavond Gorsselse Accommodaties

De werkgroep GA! (Gorsselse Accommodaties) heeft in het voorjaar van 2019 een visie op de toekomst van voorzieningen in Gorssel gemaakt. De huidige en maatschappelijke (sport) accommodaties en de school zijn verouderd en duur in het onderhoud. In de visie staat een samenhangend toekomstbeeld voor Gorssel. Zo kunnen we onder andere voorzieningen/activiteiten behouden voor de toekomst. De werkgroep GA! heeft vanuit de visie verschillende varianten uitgewerkt die door het adviesbureau Twynstra Gudde zijn doorgerekend. De werkgroep heeft daarna 3 voorkeursvarianten uit gekozen. Belangrijke afwegingen hierin zijn behoud voorzieningen/activiteiten, samenwerking verenigingen, bereikbaarheid voorzieningen en betaalbaarheid voor de lange termijn. Tevens is er een voor de gemeente minimum variant opgenomen. Bent u benieuwd? Komt u dan naar één van de informatieavonden.

Uw informatieavond

Vanuit de belangrijkste voorzieningen en belangenbehartigers in Gorssel komen er in februari een aantal informatieavonden. Tijdens deze avonden presenteren we de argumenten en uitkomsten van de 3 voorkeursvarianten en zijn wij benieuwd naar uw mening. De informatieavond voor LTC Gorssel is op 18 februari. Kunt u niet op ‘uw’ informatieavond? Sluit dan gerust aan tijdens een andere avond (zie overzicht op https://www.gorsselseaccommodaties.nl/).

We hebben gekozen voor verschillende informatieavonden omdat het aantal deelnemers dan overzichtelijk blijft. Zo krijgt iedereen de kans om vragen te stellen en zijn mening te geven.

Hoe verder na de informatiebijeenkomsten?

Van iedere informatieavond wordt een verslag gemaakt en in de werkgroep besproken. Vervolgens informeert de werkgroep het college en de raad over de varianten en neemt daarbij de belangrijkste conclusies uit de informatieavonden mee. College en raad kiest op basis van het voorstel van de werkgroep en uw argumenten worden hierin meegenomen.

Waar vindt u informatie over het plan en de varianten?

Er is al veel informatie over het proces en de (deel)resultaten. Die vindt u op https://www.gorsselseaccommodaties.nl/ en www.lochem.nl. Neemt u gerust een kijkje. Bij vragen hieromtrent kunt u contact opnemen met Igor Grevers, procesbegeleider Werkgroep GA!, [email protected] of (06) 101 35 496.

Komt u naar de informatieavond?

We zien u graag tijdens de informatieavond op 18 februari en verzoeken u vriendelijk om zich aan te melden via [email protected].
De avond vindt plaats in het clubhuis en begint om 20.00 uur. Wellicht krijgt u via de verschillende instanties dezelfde uitnodiging. Als u niet kunt of op een andere informatievond wilt komen, horen we dat graag.

Met vriendelijke groet,
Werkgroep GA!