Vrijwilliger worden?

Onze club kan niet zonder vrijwilligers. En gelukkig zijn er bij LTC Gorssel veel mensen die een steentje bij willen dragen!

Veel van deze vrijwilligers hebben een taak binnen een bepaalde commissie. Zij zorgen er met z'n allen voor dat alles binnen LTC Gorssel kan blijven draaien. Zo wordt het drankje dat je na een partijtje tennis nuttigt in ons gezellige clubhuis door vrijwilligers verzorgd. Het park ligt er altijd super mooi bij: daar zorgt onze groundsman voor en soms helpen een aantal vrijwilligers een handje mee. De rekeningen moeten betaald worden en er worden leuke evenementen georganiseerd. En zo zijn er nog veel meer zaken achter de schermen waar heel veel vrijwilligers tijd en energie in steken.

We zijn heel erg blij met leden die LTC Gorssel een warm hart toe dragen en een steentje bij willen dragen. Wil jij dat ook? Er is altijd een mogelijkheid!

Mocht je interesse hebben, neem gerust contact op met ons bestuur, [email protected]

Huidige vacatures

• Jeugdcommissie
  • Sponsorcommissie