Mini-Tenniskamp

In de schoolvakanties organiseert Christof Wijnhoud regelmatig een MINI-TENNISKAMP voor alle jeugdleden en (tennis)vriendjes van jeugdleden in de leeftijd van 7 t/m 12 jaar. Dat mag je niet missen!

Veel spelen en lachen

Tijdens het mini-tenniskamp gaan we van 10.00 tot 16.00 uur trainen, eten en veel lachen! Natuurlijk doen we ook spelletjes en wedstrijdjes. Tussen 16.00 en 16.30 uur kunnen de kinderen weer worden opgehaald.

Doe je mee?

Kosten voor dit onvergetelijke tweedaagse mini-tenniskamp zijn € 55,00 per kind -  inclusief warme lunch, drinken en fruit. Om je op te geven voor het mini-tenniskamp mail naar Christof, [email protected] met daarin de naam, geboortedatum en tenniservaring van de deelnemer/ster.

Voorafgaand aan het kamp krijgen alle deelnemers een mail met alle instructies.

Wanneer?

Houd de agenda en het nieuws op de website in de gaten voor de actuele planning.