Clubactie: spaar mee voor gratis sportartikelen!

06 september 2021

Vanaf deze week kun je een gratis spaarboekje halen op het clubhuis van LTC Gorssel.
- Vanaf 8 september ontvang je 8 weken lang bij elke € 10,- aan boodschappen bij Jumbo Gorssel een actiezegel.
- Elk artikel waar je voor kunt sparen, kan op basis van een aantal actiezegels bij elkaar gespaard worden.
- Heb je het aantal actiezegels bij elkaar gespaard, dan kan je de volle spaarkaart bij de servicebalie van deze Jumbo inleveren. Je krijgt dan een unieke code!
- Via www.myclubstore.nl/jumbogorssel word je doorverwezen naar een speciale webshop. Na het eenmalig aanmaken van een account kun je hier vervolgens jouw club selecteren, jouw artikel selecteren, dit artikel personaliseren en bestellen met je unieke code.

Het leuke aan deze actie is dat je voor hele leuke artikelen spaart en ook nog eens een mooi bedrag ophaalt voor de club.
Want bij elke bestelling sponsort Jumbo Gorssel namelijk onze clubkas!

Ga daarom vanaf 8 september naar Jumbo Gorssel en trommel al je familie, vrienden en kennissen op om mee te sparen.

Wij wensen iedereen veel spaarplezier! 👊😁