Corona-update

25 februari 2021

Goed nieuws voor leden tot en met 26 jaar. Zij mogen vanaf 3 maart weer spelen en trainen in groter groepsverband. Zij hoeven tijdens het sporten onderling geen 1,5 meter afstand te houden. De lockdown - inclusief avondklok - blijven wel van kracht tot ten minste maandag 15 maart.

Gewijzigde maatregelen vanaf 3 maart

• Jeugd en jongvolwassenen tot en met 26 jaar mogen spelen en trainen in groter groepsverband, alleen buiten. Zij hoeven tijdens het sporten onderling geen 1.5 meter afstand te houden. Dubbelen is voor hen mogelijk. Ook interne wedstrijden op de club zijn toegestaan.

Maatregelen die worden verlengd

• Volwassenen vanaf 27 jaar mogen tennissen met 2 personen. Zij houden 1,5 meter afstand.
  • Alleen enkelspel is dus toegestaan. De rijksoverheid staat dubbelen met 4 personen uit 1 huishouden wel toe.
  • Voor trainingen met volwassenen vanaf 27 jaar geldt een maximale groepsgrootte van 2 personen per baan op 1,5 meter afstand, dit is exclusief trainer.
  • Er worden geen (officiĆ«le) wedstrijden zoals competities en toernooien gespeeld.
  • Publiek is niet toegestaan.
  • Het clubhuis is gesloten (muv het afhangbord), de bar, kleedkamers en douches zijn dicht.
  • De avondklok geldt van 21.00 tot 4.30 uur.

Nieuwscategorieën