Corona en tennis

27 april 2020

Jeugd mag (bijna) weer tennissen
De richtlijnen van NOC/NSF en van de KNLTB vragen nogal wat aanpassingen en aanvullende maatregelen op en rond de banen. Zo moeten er onder andere gescheiden routes zijn voor aankomende tennissers en vertrekkende tennissers, blijft het clubhuis gesloten en mag er uitsluitend onder toezicht worden getennist.

Er is hard gewerkt om te bedenken hoe LTC Gorssel aan de regels kan voldoen. We hebben de maatregelen opgeschreven in een protocol specifiek voor onze club. Voordat er daadwerkelijk getennist mag worden, moet het protocol door de gemeente Lochem worden goedgekeurd. We zijn vanzelfsprekend druk bezig om dit snel geregeld te krijgen. Als de 'go' van de gemeente Lochem er is, laten we dit direct aan onze jeugdleden weten en informeren we jullie over de gedragsregels.

En voor 19+...
De KNLTB doet haar uiterste best om ervoor te zorgen dat leden die nu buiten de boot vallen óók weer op verantwoorde wijze de baan op mogen. In mei horen we óf de categorie 19 + weer mag spelen en zo ja, onder welke regels en voorwaarden. Wij houden je op de hoogte. En natuurlijk hopen we dat alle leden die staan te popelen nog even geduld hebben tot we weer mogen tennissen