Geef je op voor hét leukste mini-tenniskamp!

07 februari 2020

Op woensdag 26 en donderdag 27 februari organiseert Christof Wijnhoud bij LTC Gorssel een MINI-TENNISKAMP voor alle jeugdleden en (tennis)vriendjes van jeugdleden in de leeftijd van 7 t/m 14 jaar.

Tijdens dit mini-tenniskamp zal er door de kinderen van 10.00 tot 16.00 uur worden getraind, gegeten, gelachen, veel spelletjes en wedstrijdjes worden gespeeld.

Kosten voor dit onvergetelijke tweedaagse mini-tenniskamp zijn €55,00 per kind -  inclusief warme lunch, drinken en fruit.

Om je op te geven voor dit mini-tenniskamp mail naar Christof, [email protected] met daarin de naam, geboortedatum en tenniservaring van de deelnemer/ster.

Inschrijving sluit op vrijdag 21 februari.

Bij slecht weer gaat het Mini-Tenniskamp met een aangepast programma gewoon door.

Minimale deelname om het kamp door te laten gaan zijn 12 kinderen.