Kennismaken met de nieuwe voorzitter

04 augustus 2020

"Je organiseert een keer pubquiz samen met Tonnie Mensink, daarna word je op een avond flink dronken gevoerd en dan komen ze met het mes op tafel, spotlight in je gezicht… Nou, zo ging het niet helemaal.

Ik wil mij graag even voorstellen. Ik ben Remco de Ligt en per 1 augustus de nieuwe voorzitter van het LTC Gorssel bestuur. Ik neem het stokje of liever gezegd de hamer over van Marten Schreuder. Samen met Hans Ooms en Rob de Winter gaan wij deze kar trekken.

Maar in het bestuur zijn nog steeds twee plekken vacant en daar zoeken we jou voor. We zullen dus in de komende weken actief gaan werven om het bestuur weer compleet te maken. Zo wordt de werkdruk dusdanig verdeeld dat het voor eenieder een walhalla is om in het bestuur te zitten. Dus: kom ik als een soort Uncle Sam op je af, houd dan rekening met de vraag "we want you for our bestuur". Een weiger dan alsjeblief niet, want dat is altijd zo’n teleurstelling. Om de oude mannen sociëteit te doorbreken roepen wij met name ook de dames op om zich aan te melden voor deze bestuursfuncties. We willen graag diversiteit kunnen waarborgen, kom er bij!

Vrijwilligers, dat is waar een club op draait. Er zijn nog tal van andere zaken en commissies waar we ook mensen voor kunnen gebruiken, dus meld je aan als je de club een warm hart toedraagt. Heb je ideeën, wil je ook wat organiseren? Meld je aan bij ons!

Ik wens je heel veel tennisplezier en zie je op de club."