Mini-tenniskamp in de kerstvakantie

20 december 2020

Op maandag 28 en dinsdag 29 december organiseert Christof Wijnhoud een mini-tenniskamp voor alle jeugdleden en hun (tennis)vriendjes in de leeftijd van 7 t/m 12 jaar.

Tijdens dit mini-tenniskamp zal er door de kinderen van 10.00 tot 16.00 uur worden getraind, gegeten, gelachen, veel spelletjes en wedstrijdjes worden gespeeld. Tussen 16.00 en 16.30 uur kunnen de kinderen weer worden opgehaald.

Kosten voor dit onvergetelijke tweedaagse mini-tenniskamp zijn €55,00 per kind - inclusief warme lunch, drinken en fruit.

Geef je direct op

Voor dit mini-tenniskamp kun je je opgeven bij Christof via [email protected]. Schrijf in je e-mail ook je naam, geboortedatum en tenniservaring. De inschrijving sluit op zaterdag 26 december.

• Minimale deelname om het kamp door te laten gaan zijn 14 kinderen. Maximaal aantal kinderen is 24.
  • Voor aanvang aan het kamp komen er via de mail RIVM/KNLTB corona-richtlijnen voor kinderen en ouder(s).

Het Mini-Tenniskamp Team heeft er zin in!!!