Mini-tenniskamp in de meivakantie

26 april 2020

Op donderdag 7 en vrijdag 8 mei organiseert onze tennisleraar Christof Wijnhoud een mini-tenniskamp voor alle jeugdleden en tennisvriendjes in de leeftijd van 7 t/m 12 jaar.

Trainen, eten, lachen

Tijdens het mini-tenniskamp gaan de kinderen van 10 tot 16 uur trainen, samen eten, lachen en natuurlijk veel spelletjes en wedstrijdjes spelen. Kosten voor het tweedaagse mini-tenniskamp zijn 55 euro per kind, inclusief warme lunch, drinken, ijsjes, snoep en fruit.

Aanmelden?

Stuur een e-mail naar [email protected] met je naam, geboortedatum, tenniservaring en de keuze voor de eerste of tweede week van de meivakantie. De inschrijving sluit op dinsdag 28 april.

Natuurlijk houden we ons aan de corona-richtlijnen van het RIVM, de KNLTB en het protocol van onze club. Voorafgaand aan het kamp krijgen alle deelnemers een mail met alle instructies.