Mini-tenniskamp in de meivakantie

20 april 2021

Op dinsdag 4 en woensdag 5 mei organiseert Christof Wijnhoud weer een mini-tenniskamp voor alle jeugdleden en (tennis)vriendjes in de leeftijd van 7 t/m 12 jaar. Twee dagen plezier maken, trainen en wedstrijdjes doen.

• Minimale deelname om het kamp door te laten gaan zijn 14 kinderen. Maximaal aantal kinderen is 24.
  • Voor aanvang aan het kamp komen er via de mail RIVM/KNLTB corona-richtlijnen voor kinderen en ouder(s).

De kosten voor dit onvergetelijke tweedaagse mini-tenniskamp zijn € 55,00 per kind - inclusief warme lunch, drinken en fruit.

Doe je mee?

Opgeven kan door een e-mail te sturen naar Christof via [email protected]. Vermeld ook de naam, geboortedatum en tenniservaring van de deelnemer. De inschrijving sluit op zaterdag 1 mei.