Werk in uitvoering: nieuw dak op het clubhuis

22 maart 2021

Deze week wordt er weer hard gewerkt bij de tennisclub. Het dak van ons clubhuis wordt vernieuwd, zodat er een eind komt aan de lekkages. Helaas leveren de werkzaamheden ook even wat overlast op.

• Maandag en dinsdag wordt er asbest verwijderd. Het is nog niet precies te zeggen welke zones op welk moment afgesloten zijn. Op het park wordt dit duidelijk aangegeven. Ook het clubhuis is gesloten, waardoor je geen baan kunt bevestigen bij het afhangbord. De baanverlichting wordt door Christof of een bestuurslid bediend. Zo kan overdag en 's avonds gewoon getennist worden.
  • Woensdag tot en met vrijdag worden de nieuwe dakplaten bevestigd. Waarschijnlijk is de overlast hiervan zeer beperkt. Ook op deze dagen kan er gewoon getennist worden.

We hopen er op dat de overlast voor iedereen beperkt blijft!

Nieuwscategorieën