Laddercompetitie gaat weer van start!

30 oktober 2023

De najaarscompetitie is ten einde en dat betekent dat we weer kunnen starten met onze mix-laddercompetitie. Een hele leuke manier om andere leden van onze club te leren kennen. We hebben al een hele succesvolle husselavond op dinsdag en ook de laddercompetitie is een mooie gelegenheid om anderen te leren kennen. Je kunt elkaar daardoor makkelijker vinden voor inval, om een keer een toernooi te spelen of een keer af te spreken voor een potje tennis.

Je kunt je makkelijk aanmelden via de clubbapp:
- kies onderin voor 'Spelen'
- kies 'Wedstrijden'
- kies 'Ladder' en schrijf je in met een mixpartner.
Wil je graag meedoen, maar je hebt geen mixpartner? Geef je dan op bij Rijna Smeerdijk [email protected]. Wie weet ben je niet de enige en kan er een match gemaakt worden.

De competitie loopt van 1 november 2023 t/m 31 maart 2024. Inschrijving is nu mogelijk.

Kun je je na 1 november nog inschrijven? Geen nood, je kunt je ook na 1 november opgeven, je start dan onderaan de ladder. Een leuke en gezellige uitdaging!